Friday, October 13, 2006

Sanitarium

Nu am mai scris aici de cateva luni...movivele sunt multe, poate unele puerile si cu foarte putina legatura cu realitatea.Principalul motiv este ca, din pacate, nu am un job de birou. De cand am agentia de publicitate impreuna cu fratele meu, lucrez mult, umblu mult, fac de toate pentru ca, deocamdata, suntem doar noi 2 in firma. Stiu ca in momentul in care vom angaja pe cineva, vom ridica riscul de a o da in bara. Vorba aceea, if you want something done, do it yourself. O persoana straina, care lucreaza pentru bani nu este o optiune pentru noi in vederea angajarii. Nu de altceva, dr avem nevoie de cineva inteligent...care intr-un final sigur se va prinde ca e mai avantajos sa lucreze pe cont propriu decat pentru noi. si astfel cultivam si invatam viitoarea concurenta. Hardly something interesting. Oricum, anul viitor vom iesi din underground-ul advertisingului clujean si, sper eu, national, cu un concept nou, promovat profesionist, printr-o campanie media la nivel de Cluj-Napoca, pentru inceput. Nu spun mai multe pentru ca nu vreau sa ne fure cineva ideea :P.

Prosnisem cu un blog tematic, pe baza unui joc. Ma tem ca nu voi putea sustine acest proiect pe linia initiala pentru ca pur si simplu nu mai am atat de mult timp sa ii dedic. Si nici nu vreau sa fac din scrierile pe blog ghiduri de instalare si de jucat online pentru Call of duty. Pentru asta exista forumul linkmania, tocmai updatat si aranjat, un pic cam spammuit la prima pagina, dar asta e, RDS isi limiteaza sustinerea linkmania la oferirea de hosting pentru servere.

3 Comments:

Blogger Dan Anghel said...

deci nu mai faci blog tematic despre Call of Duty ci treci pe blog corporate:)

6:27 PM  
Blogger Codrin Gomoiescu said...

LOL....no way....nici sa nu aud de corporate...fac un blog despre ce am eu chef...un blog personal. Call of Duty e una din placerile mele, dar nu singura. Yeah, i know, i'm a workaholic :P

9:50 PM  
Blogger Na Iri said...

Well.... cat de inteligenta trebuie sa fie persoana straina pentru ca sa o angajezi? :D

10:16 AM  

Post a Comment

<< Home